thats the way my heart goes

Hej på er ! :) Bakis idag? ;)
Själv blev de nyktert igår, går på diet ju höhö.)
Hade en mysig kväll hos linus mami, vi kollade på hockeyn i bastun och i bubbelbadet, och bara låg och myste. finns inte ord för hur mycket jag tycker om han! :)  Lätt match för swe iaf haha, finland idag då? vinner vi? va va va ?
Sen åt vi lite kött, blev kött och sallad för mig! Körde tecken med wilma och viktor med, gud vad jag tycker om dom! <3 linus och viktor vann men de hade ju flera tecken fick jag höra inatt haha, vilka JÄVLA fuskare !!!!! :D
Går inte att spela spel med linus alltså, har ALDRIG hört han skrika sådär mycket för ett spel, tomas och camilla blev helt chockade haha, fyfan :D Sötaste!
Så spela vi lite sekvens också, då va han ju lugn iaf, sinne för spel den där jäveln ;)
Nu ska vi se på jersey shore och mysa lite, krubb hos mami ikväll och sen får jag äntligen träffa min bästa vän, JOHANNA! som jag saknat den tjejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0