Mobilblogg - haha vet att de blivit mkt mo...

Mobilblogg - haha vet att de blivit mkt mobil blogg men orkar inte sitta vid datorn :) Kom precis hem från myskväll med Mami å Bosse. De ville säga hejdå till Thailand och bjuda oss på mat, as gulligt. Precis som pappa gjorde igår och Linus Mami gör imorn.... Ska ta massa ljudböcker av Tomas då med , hehehehe så kan jag lyssna massa på planet:) fan va grejer jag ska köpa i Thailand !!! Typ massa blingbling skal till tlfn, Johanna ville också ha haha! Massa kläder, smycken, skor, naglar Asså allt !!! Längtar :) Nu ska jag krypa in i min älsklings famn, älskar när han håller om mig - är så himla lycklig :) love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0