Garnier - Nordic Essentials

Jag har ju väldigt länge varit fast för NIVEAs rengöringar och krämer. Men jag vill inte göra huden van med samma krämer och rengöringar så jag kände att det var dags att byta och jag gjorde ju faktiskt rätt.

Jag köpte Garniers nya(?) kräm, Nordic Essentials som är gjord för oss i nordisk klimat. Den gröna är för normal till blandhy och den rosa för torr och känslig.

Jag testade den rosa rengöringen som innehåller b.la. rosenextrakt och den är heeeelt ljuvlig. Jag behöver inte ens ha en kräm efter för att tillföra huden fukt, och sminket försvinner direkt utan att behöva gnugga (vilket inte är bra, man gnuggar in smutsen i ögonen.)



Billigt och hett tips! Tror den går på under 50 lappen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0