Godmorgon

Hallooooj. Ännu en solid dag man inte kan ta del av ;-/ haha.. Jag börjar få tristess här hemma, mår illa hela tiden så kan inte göra någonting.

Jag har iaf kommit fram till att det INTE var magsjuka utan det är min mage de är fel på, fick ju hem brevet och bestämde mig för att ringa och boka tid. Så på fredag kl 15 kollar vi väl upp lite.. Jag är så otroligt nervös för jag vill inte börja om den här proceduren igen, jag har redan mått så dåligt av den. Men, jag hoppas att NU är slutet iaf. Så kan jag stänga igen kapitlet :) hiih...

Nu ska jag ta hem några filmer och glo på, eller sätta mig ute med lite filtar och läsa en bok.


Kommentarer
Postat av: tessan

Ja haha! Men nu då, känns den när du äter som den typ sitter i vägen eller känner du den knappt?! nu är den i vägen hela tiden så kan inte äta alls :p

2011-07-13 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0