Haha awh mitt hår är jätte vitt ! Färgade ...

img_3763 (MMS)

Haha awh mitt hår är jätte vitt ! Färgade de i helgen och då blev utväxten gul = otroligt skabbigt. Så ja, nu får jag gå såhär ett tag;-) haha nej men jag älskar att vara platina, tycker de är naaaajs som bara den! Idag är de min och Linus dag, vi har varit tillsammans ett år och elva månader idag, snart två år :) antar att vi inte ska göra något speciellt .. Men ut och äta hade varit Najs! Får se vad min man kommer på :) nu ska jag återgå till att tvätta bilar .


Kommentarer
Postat av: sara

Så du springer och bländar rekonden du! Stackarna..

förresten, blir du med på after work på fredag eller sket du i det?

2011-07-05 @ 11:22:03
Postat av: Anonym

Har du gått ner mer i vikt?

2011-07-05 @ 12:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0