HEJ HOPP TJENA HEJSAN

Woooop, jobbet idag gick sådär. Började bra, i mitten blev det massa tårar och den slutade sådär. Men nu är allting löst och Malin var så jäkla snäll som ställde upp. Tack gumman, helt otroligt vilken underbar kvinna!! ♥

Jag har iallafall världens sämsta dag typ, allting går emot mig nu.. Skulle jag skriva upp allting som gått emot mig skulle ni bara skratta och tänka hur fan är det med turen wickan? Men tuuuur det finns det inte gott om om man heter Wiktoria Ahlin ska jag säga er ;)
Ska försöka blicka framåt och längta till i helgen då det troligtvis blir getaway festival, jag hoppass...

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och äta lite popcorn med hjärtat. För en gångs skull hoppas jag att jag somnar i soffan och glömmer bort den här dagen..


En bild från en mycket fin dag. Bamsekram av kusin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tycker väl inte ens om den musiken? :s

2011-07-05 @ 11:10:17
Postat av: frida- 20 år och mamma.

Hoppas vi ses där . ska jobba där , eller ja ,jag ska med min brukare dit :)

2011-07-06 @ 09:42:40
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0