KASTAR MIG UT I TOMMA INTET

Är det bara jag som har panik för framtiden? Jag har så otroligt mycket jag vill göra i mitt liv och ingenting gör mig mer irriterad än att tänka tillbaka på tiden som arbetslös.
Jag vill göra så mycket i mitt liv , jag tänker på det hela tiden och jag blir arg när jag sitter i soffan såhär en söndagskväll och inte gör någonting. FÖR DET KVÄVER MIG.
Jag vill jobba med det jag tycker är roligt (smink och hudvård), jag vill kunna bestämma mina tider själv och jag vill utvecklas både personligt och inom jobbet. Jag vill jobba med ett företag som bygger upp mig samtidigt som jag ger en del utav mig till dem!
Jag har chansen att göra det nu, och det är verkligen nu. Om tre veckor kan jag börja. Vågar jag? Vågar jag satsa?

PANIK.

Jag kommer sluta på volvo om tre veckor, och där kommer jag att stå utan jobb.. Är det inte lika bra att satsa?

.

Även om jag vet att jag velar fram och tillbaka med allting, ena dagen det och den andra dagen det andra så är det ju faktiskt det här jag har utbildat mig till. Jag vill lära mig av branschen och jag vill ha erfarenhet tills jag startar upp mitt eget företag.

Nu behöver jag råd. Jag lär lägga ut en summa pengar, inte mycket eftersom jag får igen det direkt. Skulle ni gjort det? Att få möjligheten att jobba med det ni älskar mest av allt, fastän det kostar lite?



U GOTTA HELP ME .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0