update!

Halloooo.
Sorry för den deppiga stämingen som varit här, nu idag är jag glad iaf. haha.
Jag har ju som många vet haft mycket, mycket problem med magen, och det har blivit lite värre. Men jag vill inte lägga energi på det.
Jag har fått ny medicin, en ny "sjukdom" och har varit borta från jobbet en vecka. ÅNGEST. Suger redig balle, men jag kan inte göra något åt det, mer än att jag ska rocka nästa vecka och de sista som är kvar ;-) haha..

Så, det är läget iaf. Orkar väl inte gå in närmare på det mer än att jag verkligen har varit på botten, har gråtit hela tiden och legat inne varje dag med persiennerna nere. thats life.
Tur att jag har limpis och världens bästa familj ♥

Fredag idag och second day med den nya medicinen, de känns bra och har kunnat behållt maten hela dagen.
Har tagit ut löshåret också, inte för att det egentligen behövdes men jag var bara less på det. Hade de i fyra månader och jag har aldrig någonsin varit mer nöjd med hårkvaliten! Alltså det var helt sinnes. Mums på det!
Funderar på om jag ska sätta i nytt eller låta det vila till hösten, åker vi utomlands så känns det ju ganska drygt om man ska slita sönder det pga allt saltvatten. ;)

I helgen får vi se vad det blir, idag blir det vår första fredag på huuuuur många veckor som helst vi sitter hemma i soffan och bara tar de lugnt. vi kan inte komma på senast vi gjorde det!
Kanske att vi åker upp till linus mammas stuga imorgon, skulle vara hur mys som helst.

Nä, nu ska jag ladda hem lite filmer och sen bara ta det lugnt. mys fredag fo sho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0