VILL BORT

Bahaha.. Jag sitter och kollar på resor. Jag drömmer mig booooort. Om en månad sitter vi på flyget någonstans i världen, underbart.

VI fick för oss att ta all inclusive, det är ju najs med gratis dricka och sånt på stranden. Det är typ det bästa med all inclusive! Frukost är också bra men det andra kan man ju äta ute någonstans, jaja, vi får se hur det blir.

Var ska man åka i augusti? Vi har spånat på turkiet, alanya. Jag har varit där två eller tre gånger men limpis har aldrig varit där, men mer då? Santorini är ju så fint. Åh, take me away.


Last time in alanya

Kommentarer
Postat av: tessan

Yes, i did it ;) fick mersmak när du också gjorde så kunde jag inte låta bli :P

2011-07-12 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0