GYMMAT KLART

Jag har redan varit och tränat, så är en riktig trött tjej nu!
Körde lite cykling, skivstång och mage, gick bra. Klarade av bänkpressen GRYMT idag med, så jag är nöjd.

Nu har jag varit och handlat lite mysiga saker inför ikväll, tänkte överraska linus lite med god mat och massa annat! Jag blir så lycklig när det är soligt ute så jag blir insprierad på ALLT, vill bara laga grym mat och sminka grymt. Haha.

Ska färga Bellas hår snart, hon ska bli bloooondie and i like i alot; ) sen ikväll ska JAG och linus iväg på en hemlig grej, kanske kommer skriva ut det i bloggen om någon vecka ;)


Kommentarer
Postat av: Srinik

Var inne på sidan där du beställde smink ifrån och herregud vad billigt det var!! Funkar produkterna verkligen? Speciellt foundations, primers är de verkligen täckande? Och är det bra pigment i färger?



Kan inte du skriva en recension på produkterna i allmänt och sida, leverans osv? Är så jäkla sugen att beställa där i från :) Åh, en fråga till, har du testat deras lösögonfransar?



kram

2011-03-22 @ 13:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0