HEJ !

Hej!
Alltså det känns bajs atm, jag mår inte så jättebra. Och jag vet att det är flera som undrar vad som händer och sådär, men jag behöver inte ta det nu va?
Jag vet också att det är många som tror att det är nå med linus, haha men det är det verkligen inte ! Jag älskar han mer än allt och är mer kär än någonsin, och vice versa :) Det är endast med mig det hänger på.

Jag har varit och tränat gym nu iaf, blev rygg och ben. Ska tillbaka vid sex tror jag och gymma igen, eller så blir de bara kondition. Jag behöver inte tänka när jag tränar, då bara gör jag av reflex......

Nu ska jag trycka i mig min sallad och sen försöka att inte må illa, så hörs vi snart. Kanske en video kommer upp idag? Puss


Kommentarer
Postat av: frida

hur mpnga tatueringar har du? :)

2011-03-29 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0