JAG KAN INTE FATTA DET.

Men jag är nu Make Up Artist!
Alltså jag kan inte fatta det..

Imorse när vi kom dit, så fick vi göra teori prov. Ganska svårt men jag fick nog alla rätt, eller jag hade glömt skriva en grej haha. Men det kändes bra, där droppade det mesta av nervositeten av, och sen var det dags för sminkningar!

Först ut var en sotning med fasta färger, ingen favorit då man lägger skuggorna så är det liksom så, riktigt svårt att sudda och nä - inge roligt. Andra var en Brigitte Bardot, och jag gjorde en riktigt fet eyeliner, den var jag faktiskt rädd för , de gick så dåligt på hemuppgifterna! Och sen var det en sotning med kak - foundation, gick bra den med.
Sen babbla vi lite och så hörde man ordet - GODKÄND. Jag ba, what. VAFAN SARU !? haha, kom nog lite i chock tror jag.
Fick diplomet i han och omdömet samt e-loggan kommer senare i veckan, ska trycka visitkort och lite annat gött. Tänker även göra om designen helt och hållet, sätta priser osv på sminkningar. Nu är det absolut inte lika "lamt" som uppgifterna varit, icke.

Jaja, nu är jag makeup arist. och fattar ni hur bra det är? Fattar ni vilka förutsättningar?

Jag är världens lyckligaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0