MIN ERFARENHET FRÅN ELF

"Var inne på sidan där du beställde smink ifrån och herregud vad billigt det var!! Funkar produkterna verkligen? Speciellt foundations, primers är de verkligen täckande? Och är det bra pigment i färger?

Kan inte du skriva en recension på produkterna i allmänt och sida, leverans osv? Är så jäkla sugen att beställa där i från :) Åh, en fråga till, har du testat deras lösögonfransar?


kram"

Denna kommentar fick jag igår. Så, jaaa nu tar jag och skriver ner lite om min erfarenhet från sminket ELF!

Dem använder de bästa ingridienserna till konkurrenskraftiga priser, de etablerar sig på internet istället för stora butiker och massa tidningar, det är däröfr dom kan hålla sig nere på priser som 15 kr!! (1 dollar)

Jag kan säga såhär, att alla mineralögonskuggor jag har använt är dem bästa jag någonsin använt, faktiskt! Eller jag kan säga så om allt smink där, jag har inte använt bättre produkter. De håller länge och får ett fräscht intryck. Självklart blir det bättre med deras fantastiska primer också.


Inget. Make Up Store. ELf (med blixt)

Inget. Make up store. ELF (utan blixt)

Säger så såhär, en primer på mus kostar 155 kr, och en på elf kostar 15. Vad tar ni? Man ser ju att Elf får fram ett tydligare pigment också, jag gillart.

Face Primern rekomenderar jag även starkt, man känner sig som en baby i ansiktet. Jag har bara testat Mary Kays primer och ELF's slår den i hästlängder.

Frakten är 4-10 dagar tror jag. Jag har aldrig fått mina produkter senare än en vecka (då är helgen inräknad). :) är det några problem har jag alltid skickat mail till kundservice och de är så himla vänliga.

Frakten ligger på 40 kr tror jag, men de brukar oftast ha erbjudanden att den försvinner. Och att man får med vissa paletter / produkter på köpet om man köper typ över 100 :) Jag rekomenderar varmt att beställa därifrån, du kommer inte bli besviken.
Den enda produkten jag är besviken på är mascaran! Och den behöver du inte köpa ;-)

Jag menar inte att säga att ÅÅÅH ELF ÄR FAN SÅ JÄVLA MKT BÄTTRE ÄN ALLT ANNAT! haha men jag vill visa att det finns bra smink, till grym peng.


Hoppas jag hjälpte dig! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEn lösögonfransarna då? :D

2011-03-23 @ 11:18:17
Postat av: Anonym

och vad heter sidan? :)

2011-03-23 @ 11:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0