SVAR PÅ TAL;

josefin L  ([email protected]) om BUBBLEGUM AND PINK:
hej, först vill jag säga att du är grym, aldrig sett sån snabb förändring på skillnad någon gång. och du har verkligen talang för att sminka och jag tror dig, du kommer att lyckas,,,,,
Sen, hur många stenar har du egentligen? xD haha du har ju hur många som helst ;P


Svar; Awh, tack :) vad glad jag blir!!
Haha, jadu.. jag har ganska , eh många.. Har nog alla färger som är "vanliga", dvs, rosa, blå, lila, silver, röda, gröna, oranga, guld och sådär! så har jag några extra som jag inte öppnat än med :) får oftast hem 300 leveranser, alltså med 300 stenar i! Massa kuuuul :D
Sköt om dig, kram!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0