VÄRLDENS BÄSTA DAG

Nja, kanske inte. Men nästan!
jag började ju som sagt jobbe idag, på mitt gamla jobb VOLVO. Men med heeeeelt andra saker, nämligen i rekonden. Jag tvättar massa bilar, åker runt med dem till bilprovningen, besiktar och massa annat. Så jävla nice och köra sprillans nya bilar (menar såna som typ åkt max 5 KM) och har plasten kvar haha. Måste bli bättre på att backa bara, men seriöst det här är ju lätt ett grymt roligt jobb. Speciellt med helt UNDERBARA arbetskamrater :)

Jag har kört till bilprovningen för första gången idag också, as coolt. Är en skittrevlig snubbe som jobbar där, han gjorde mig glad :D Justja hahahahahahaa gjorde världens tabbe.

Visst jag har haft körkort i snart ett år, men ibland gör man fel hahahahaha. Så när jag kom till bilprovningen i en sprillans ny Ford så va jag så nervös så jag gick bara UT när jag stängde av bilen (hade friläge) vad tror ni händer? JO biljäveln åker ju ner för "backen" och jag springer som fan breve och ser att alla sitter och skrattar åt mig, hoppar in i bilen och drar åt parkeringsbromsen, asså vafan haha, så jäkla blond. Så den där roliga killen på bilprovningen kommer ut och skrattar åt mig och säger att alla gör sådär, hahaha men lite roligare att jag va blond. Så när jag skulle klicka in att det var min tur, eller ja att jag kommit då så tittar han ut genom luckan och frågar var jag har parkeringsbromsen, hahahahaha.. Ja men det är tur att man kan bjuda på skratt :D

slutade fyra sen hem och fixa mig, ner på stan och käka med hela familjen :) <3 Hur mysigt som helst, grattade mamma å min fina bror. Love u guys, you are the greatest :) PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0