FRÅGA WICKAN

Anonym om VÄRLDENS BÄSTA HUND:
gillar verkligen din blogg :) vad är dina bästa tips för att gå ner i vikt? vart ska man börja? hur ofta ska man träna, vad ska man man börja äta osv? :)

Svar; Tack du, snäll du är :)
Alltså ja jag vet inte.. Motivationen? För mig var det så att när jag kom hem från thailand fick jag nog, längtade hem efter få börja träna och så vidare.
Frågade johanna om hjälp och hon gav mig matschema som såg ut såhär;

Frukost; Havregrynsgröt med 1 dl lättmjölk
Mellanmål; Frukt, riskaka, morot (vad som helst)
Lunch; Viktväktarlåda
Mellanmål; Samma som tidigare
Middag; tex kyckling och sallad
Kvällsmål; keso, riskaka, skinka (blanda!) men jag hade i lite tomater, rödlök och keso också. MUMS.

Men så länge du har motivationen så kommer du gå ner i vikt, du behöver bara ställa om en liten grej. Kanske mackorna till frukost? Så rasar du! Gå promenader! Cykla till skolan/jobbet!
Du behöver inte börja träna.
Jag har gått ner ca 10 kg (har varit lat på senaste och ätit precis som vanligt) och då har jag festat flera ggr, ätit chips, godis, pasta, såser och så vidare. Jag unnar mig när jag vill istället för att ha en ätardag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0