SÅNT HÄR GÖR MIG ARG..

Anonym om HEJ HOPP TJENA HEJSAN:
Du tycker väl inte ens om den musiken? :s
IP: 90.231.139.156

Svar;
"väl"? Så du vet inte , men ändå kommenterar sådär? :D

1. Jo jag tycker om den musiken, jag älskar ALL musik! Precis ALL MUSIK. Skulle jag gå på en jazz konsert skulle du inte reagera i guess, men jag älskar tom jazz!
2. Några av mina favoritband sen jag va yngre kommer dit, b.la. Bullet for my valentine, immortal, hammerfall och papa roach. Jag lyssnade JÄMT på dom!! Bara för att jag inte lägger upp såna låtar eller lyssnar på såna till fest betyder det inte att jag INTE tycker om det. Suck!
3. Även om jag inte hade tyckt om den musiken så hade jag gått med min pojkvän för att han tycker om det och för att det är en festival i GÄVLE , 500 meter från där jag bor. Ingen ursäkt att inte gå, liksom . Bara torrisar som inte gör de ;)
4. Jag vet precis vem du är , och jag vet precis att just du irriterar dig på att jag ska gå. Och det är för att du inte har råd att gå själv fastän du vill så jävla gärna. Fucker.



En utav mina favoriter från bullet for my valentine

Kommentarer
Postat av: sara

Men din lilla dildo! Så jag är en torris va!? ;O

2011-07-05 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0