LITE FRÅGOR

Anonym om Haha awh mitt hår är jätte vitt ! Färgade ...:
Har du gått ner mer i vikt?
IP: 2.67.243.47

Svar; ja det har jag.. dels beroende på tung piercingen och att jag lagt om kosten.

Anonym om KÄRLEK:
Varöför var du inlagd på sjukhuset? :(
IP: 85.224.52.163

Svar; Jag hade mycket problem med magen den tiden, eller jag har haft det till och från i sex år. Men jag opererade bort en cysta i äggstocken som vuxit dit :)

emma om MIN ERFARENHET FRÅN ELF:
gjorde den där tatueringen ont?
IP: 83.255.128.92

Svar; Klart det kändes, men det är absolut inte att jämföra med foten, FY FAN! haha

Kommentarer
Postat av: Em.

Hej hej



Allt bra med dig en dag som denna?

vilken mysig blogg du har :D



Kram

2011-07-05 @ 17:44:07
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0